Ai incredere in mecanicii de la service-ul auto!!

Intrebare: ai incredere cand duci masina la service auto, ca mecanicii de service auto iti fac reparatiile ce ti le spun?

Azi am dus masina de firma la revizie, la Autoglobus. Am stat cam o 2,5 ore pana s-a terminat revizia. Astept sa se comfirme ca firma mea a facut plata pentru reparatie si abia dupa pot sa ridic masina.
Ma duc la masina si ridic capota, sa ma uit si eu pe la motor.
Sunt o persoana sceptica, cand vine vorba de onestitatea declaratilor legate ce reparatiile ce se fac la masina clientului. Asta din cauza ca stiu cazuri concrete unde se sustrag piesele de la revizii si se vand pe piata neagra; si eu cand eram ucenic la service auto, ne punea sa stergem piesele vechi de pe masina clientului, sa para noi si asa ramaneau piesele. Deci sunt traume vechi.
Dar sa revin.
Ridic capota si ma uit la busonul de la capacul culbutor si vad ca nu ar fi fost miscat din loc, deci posibil sa nu se fi schimbat uleiul.
Ma reintorc la receptie si spun ca am suspiciuni, ca nu s-ar fi facut schimbul de ulei.
Imediat este chemat mecanicul si eu sunt poftit sa merg impreuna cu masina in hala, sa ma pot convinge ca totul a fost schimbat, conform spuselor.
Ceea ce am apreciat, a fost faptul ca nu au inceput sa imi aduca agurmente verbale, au trecut direct la argumentele practice.
In hala masina este urcata pe elevator si seful de atelier, impreuna cu inginerul si mecanicul auto sunt alaturi de mine.
Se desface filtrul de aer. Constat ca e NOU!
Filtrul de ulei: Nou!
Filtru de benzina: Nou!
La baia de ulei s-a vazut ca s-a scurs de curind ulei vechi, deci nu mai am motive de suspiciune. Imi cer scuze pentru incoveniente si plec cu sufletul impacat ca angajatii de la Autoglobus sunt onesti.

Pentru profesonalismul cu care au tratat problema si pentru onestitatea mecanicilor, eu ii recomand cu incredere.